Nejčastější dotazy (FAQ)

Nejčastější dotazy (FAQ)

Co obsahuje cena klimatizace na vašem e-shopu?

Cena nástěnné klimatizace zahrnuje vnitřní, venkovní jednotku a ovladač. V případě, že tomu tak není, zákazník je na to upozorněn v popisu produktu. Např. u některých výrobců je v ceně kazetové jednotky dekorační panel a infračervený ovladač, u některých je v ceně kabelové ovládání na stěnu. U kanálových klimatizačních jednotek ovladač součástí není.

V popisu je uvedeno, co je zahrnuto v ceně a zároveň i dostupné příslušenství k danému produktu.

Je v ceně klimatizace zahrnutá i montáž?

Ne. Cena uvedená na e-shopu u klimatizace je cena za vnitřní, venkovní jednotku a ve většině případů i ovladač. Cena montáže se počítá jako samostatná položka. Přečtěte si popis standardní montáže, kde získáte představu, co je zahrnuto v ceně a co se doplácí.

Rádi vám poradíme se všemi otázkami ohledně montáže a naceníme i individuální požadavky.

Děláte i předpřípravu klimatizace?

Ano, děláme. Nejčastěji představuje 70 % ceny standardní montáže klimatizace a cenu za rozvody chladu podle potřebné délky trasy.

Klimatizaci je možné dořešit dodatečně bez stavebních úprav a potřebné instalace jsou ukryty v podomítkových krabicích, takže nekazí vzhled interiéru.

Děláte i montáž klimatizace NEZAKOUPENÉ u vás?

Tyto požadavky posuzujeme individuálně. Záleží od sezóny a dostupnosti našich techniků.

Je nutná obhlídka místa montáže?

Ano, je potřebná pro přesnější vypracování cenové nabídky, stanovení specifických požadavků a následný lehčí průběh montáže. Ve výjimečných případech se provádí montáž i bez prohlídky.

Když si u vás objednám klimatizaci, jak rychle od objednání mi ji dokážete namontovat?

Od závazného objednání umíme klimatizaci v závislosti od skladových zásob a volných montážních kapacit, ve většině případů doručit a namontovat do 5 dní.

Děláte servis klimatizací?

Děláte servis mobilních klimatizací?

Ne, neděláme. Na servis mobilních klimatizací je možné využít v některých případech servisní střediska podle značky.

Po montáži klimatizace mi váš montér nabídl Servisní smlouvu na pravidelný servis klimatizace. Přinese mi to nějakou výhodu?

Určitě ano:

  1. Zvýhodněná cena za servis klimatizace.
  2. Vyřízení servisu nemusíte držet v hlavě - my vás budeme dostatečně předem kontaktovat a připomeneme vám to.
  3. Přednost před ostatními zákazníky - možnost výběru termínu, který vám vyhovuje.
  4. Staráme se o vaši záruku na klimatizace - pravidelný servis je podmínkou trvání záruky.
  5. Výpovědní lhůta ze smlouvy je pouze 1 měsíc. Vypovědět ji můžete kdykoli a bez udání důvodu. Stačí písemné oznámení přes e-mail.

Jak je to s doručením klimatizace?

Klimatizaci přinášejí s sebou montéři v den montáže. Je tak ošetřena skutečnost, že vám bude klimatizace vynesena až do bytu (kurýr doručí klimatizaci jen před 1. dveře).

Jak je to s doručením jiného zboží než je klimatizace?

Jiné zboží než klimatizaci doručuje kurýr v rámci celé ČR.

Je možný osobní odběr klimatizace nebo jiného zboží?

Ano, odběrné místo máme v našem skladu v Bratislavě na adrese Kutlíkova 17 (budova Technopolu). Otevřeno máme denně od 9:00 do 17:00.

Doručujete klimatizace i přes víkend?

Ne, samostatné doručování o víkendech neděláme. O víkendu však můžeme zajistit montáž klimatizace (spolu s doručením), pokud o to požádáte.

Doručujete jiné zboží než klimatizace i přes víkend?

Ne, jiné zboží než klimatizace o víkendu nedoručujeme.

Lze doručit v přesně domluvený čas?

Ne, klimatizaci ani jiné zboží z našeho e-shopu není možné doručit na přesně daný čas. V případě, že vám zboží doručí kurýr, bude vás kontaktovat v dostatečném předstihu, aby vás na daném místě zastihl.

Co se stane, když kurýr nezastihne adresáta na adrese doručení?

Kurýr zavolá příjemci a dohodne s ním doručení zásilky na jiný čas.

Je cena produktů i s donáškou?

Ano, v ceně klimatizací je zahrnuta i donáška v rámci celého Slovenska. Pokud si však zakoupíte i montáž klimatizace, bude vám fakturována i doprava, a to v tom případě, že se montáž uskuteční mimo města Bratislava, Žilina, Nitra a Prievidze.

Proč někdy musím zaplatit zálohu za zboží v plné výši předem?

Je to pravděpodobně kvůli tomu, že jste si objednali zboží vyrobené podle zvláštních požadavků. Může se jednat o zboží od výrobců ISAN, TERMA, IRSAP nebo INSTAL PROJEKT.

Na tyto produkty se nevztahuje možnost vrácení do 14 dnů, protože se jedná o zboží vyrobené na míru.

Mohu si někde prohlédnout vámi nabízené produkty?

Klimatizace jakož i některé produkty z řady čističek vzduchu, zvlhčovačů, odvlhčovačů, ventilátorů a radiátorů si můžete prohlédnout v našem showroomu v Bratislavě na adrese Kutlíkova 17 (budova Technopolu). Otevřené máme v pracovní dny od 9:00 do 17:00 a v sobotu od 9:00 do 13:00.

Jak lze u vás platit?

Platit lze:

  • kartou,
  • převodem,
  • PayPal,
  • internetovým bankovnictvím
  • zálohovou fakturou,